En İyi En Sağlam Diz Üstü Bilgisayar Hangisi ve Kullanıcı Yorumları

KULLANICI yORUMLARI 

***Toshiba,Del,asus

****Parasal sorunun yoksa Apple, sony, Toshiba. Çok param yok ama yinede kaliteli birşeyler olsun diyorsan Hp, Asus, dell, Ibm lenovo, Packard bell. Tabikii donanım özellikleri aynı olduğunu varsyıyoruz. yoksa 2001 üretimi alt seviye bir Sony ile 2010 model en üst katagori bir acer diz üstünü kıyaslarsanız elbetteki bu sıralama tamamen yanlış çıkacaktır.
Donanım özlliklerini biliyorsanız, yani ne yetenekte bir diz üstüne ihtiyacınız olduğuna karar vermişseniz, bana göre yapmanız gereken elinizdeki paranın durumuna göre yukarıdaki sıralamayı takip etmeniz olacaktır.
Özellikle tekrar vurguluyorum donanım özelliklerini her markada aynı tutmak sattı ile bu sıralama doğru olacaktır.

******Asus k53-sv modelini kullanıyorum 3 yıl dolmak üzere ve hala ne fan sesi duyuyorum ne bi tıkırtı… Gene ekliyorum cihaz 3. yılını doldurcak ve 14 ay önce windows profesional kurdum bu kadar zamana karşın hala ilk günkü gibi çok stabil ve çok hızlı kasa kalitesine baktığımız zaman hiç renk kaybı ezilme çatlama kırılma vs.vs. gibi bir durum söz konusu değil

Eğer Laptop alıncaksa o bir ASUS olmalı…

*****4,5 yıldır mevcut Vaio’mu kullanıyorum. Müşterilerimin 10-15bin $’lık sunucularında duran database’lerini laptopa alıp onlarla uğraşıyorum, üstüne gidip düşük seviye oyunlar kurup kaldırıyorum, ara sıra kod geliştirildiği oluyor, film de çokça izleniyor. Servisten yeni pil aldım, asıl derdim oydu, onlar diagnostic sırasında değerleri beğenmeyip HDD ve ekranı da değiştirdiler. Fan sesi ilk gün de vardı, hala da var, zorlarsam olacak tabii ki fan sesi.

Platformuna göre değişecek kararla birlikte benim için artık yıllardan sonra laptop seçimi iki marka arasında kalmıştır, o da kullanılmak istenilen platforma göre yapılacak bir seçim.

Apple MacBook ya da Sony Vaio.
ASUS ile ilgili de birşeyler yazarım ama, hatırlamak bile istemiyorum.

***Asus en iyisidir. 10 yıl hiç aksamadan çalıştı. Sırf yaşına hürmeten atamadım. Bayramlarda yeğenler gidip elini öpüyorlar. :p

***Dell.. Distiribütörünü tek geçerim

****Ben 4 senedir HP kullanıyorum. Gayet memnunum. Hiçbir sorun çıkarmadı. Maşallahı var. Ya HP ya Toshiba ya da bu aralar çok duyduğum Asus al. Ama Toshiba bi’ başka

***Toshiba Satellite kesinlikle. :mzk2:

Bu bilgisayar ile dağ taşa çıktım, kamplara gittim, bana mısın demedi. Sadece fazla ısınma sorunu var özellikle bazı program ve oyunlarda maalesef. Klavye falan neredeyse dokunulmayacak kadar ısınıyor. Altına havalandırmalı dizüstü zımbırtılarından aldım o bile bana mısın demedi…

Ama dediğim gibi çok dayanıklı olması kesinlikle çok büyük bir avantaj. :tap

@onur abi
prize takılı iken bataryayı takılı bırakmamak gerekiyor diye biliyorum. Pili öldüren en büyük etmenlerden bir tanesi. Ve tabi en düşük düşük modunda altında bir mod ayarlamak gerekiyor. Yüksek seviyede çalıştırmak da bataryayı öldürüyormuş.

Ben en iyi bilgisayarları 1 2 3 diye sınıflandırmıyorum. Bu söyleyeceklerimin hepsini gözüm kapalı alırım. Misal fiyatları 2000 tl olan bu markaların arasında kıyaslama yapmam bile. Toshiba,Dell,Lenovo,Asus,Hp ve hatta hiç konuşulmayan Packard Bell gibi markalar benim tecrübelerimden, izlenimlerimden edindiğim güvenilir, uzun süre sorunsuz kullanılabilen markalardır. Dediğim gibi bunlar orta düzey, alınabilir markalardır.
Birde Apple, MSI, Monster gibi çok üst düzey markalar var. Onları da alabilecek olanlara hayırlı olsun.
Uzak durulması ve kaçılması gereken laptop markaları ise: Casper,Acer,Samsung,Exper’dir.
Bu bilgisayarların hepsine yaşadığım süre zarfında bir şekilde aile ve çevre ortamlarından denemişliğim vardır. Yazdıklarım tecrübeyle sabittir.
Kullandığım bilgisayarı merak edenler için söyliyim; Dell İnspiron N5030 Pentium serisidir. 6 yıldır kullanıyorum. Kaç kez düştü. Hala sapasağlam ve stabil çalışıyor. Profesyonel Çizim Programları dahil Her işimi görüyor.
Demem o ki çok pahalı diye bir marka çok iyi olmaz. Kullananlara sorup, tavsiyeler alıp öyle karar vermek lazım. En önemli kullanım amacını iyi belirlemek gerek. Oyun mu? Tasarım mı? Film mi? Eğlence mi? Önceliğini belirle ve ona göre araştırma yap.

*****Degerli akadaşımız ya hangi firmanın ne ürettiğni bilmiyor yada kara düzen kafasına göre birşeyler yazmış ama nafile burda bir laptop alırken ilk dikat edmeniz gereken şey anakart üretim firmasına ait olması gereken bir laptopdur yani üretici firmalara ait bir cihaz alacaksınız cihaz demektektir bugün bir toshıba laptop üretici firması degildir ama şunuda unutmamak lazım entekrede dünya devidir samsung buda bir başka alanda calışmaktadır cogunlukla eskiden kulandıgımız tüplü televizyonların tüpünü üretirdi şimdi ise dünyada oled tvlerde 1 numaradır buda demek oluyorki samsung’a ait bir laptop yoktur aynı toshıba gibi hp bir laptop üretim firması degildir üertmiş oldugu yazıcı ile tanınmış bir markadır daha burda sizlere sayamayacagım kadar firmalar vardır bunların 100/98 bilgisayar parcaları üretimi ile hiç bir alakaları yoktur bu gibi firmalar üretici firmalarla temasa gecip kendi adlarına fason üretim yaptırmaktadırlar 3 tane anakart üretici firma vardır asus intel amd bunlar üretir diğer firmalar türketir mesaj yazan arkadaşlardan birisi apple cok med edmiş o kardeşime şunu söyleyim sen gidip firmasını gördünmüde cok med ediyorsun apple’kendine ait bir parca üretim firması yok bir defa sen galiba cok reklam seyrdiyorsun yada cok bilmiş servisci arkadaşlardan alıntı yapıyorsun ama nafile onlarda zerre kadar bu konu hakında deneyimleri yoktur hangi laptop’ta başınıza nasıl bir sorun gelecek burda onuda paylaşırım isterseniz saygılar sizlerle olsun

***Evkur dan almayinda nerden alirsaniz alin sony alin asus alin toshiba alin baska modeller alanlar özellikle Acer alanlar 2aysonra ariza veriyor sms infoya sorun ayni gun ariza veren acer bugunlerde cok acer almayin aklıniz varsa

**

Doğru sıralama bu Arkadaşlar
1.Asus
2.Toshiba
3.Lenavo
4.Apple
5.DELL
6.Acer
7.HP
Casper ve Samsung ve Porcking ball Çok kötü bilgisayar markalarıdır sakın almayın arizalari çok

***Bence gerçeği yansıtmayan bir liste. MSI gibi güçlü bir markaya bu listede yer vermeyip, acer, casper, toşiba gibi markaları buraya yazmışsınız. Hayal kırıklığı oluşturan bir liste.

Ne kadar saçma bir liste Toshiba nın efsane Qosmio serisi varken satellite serisini buraya yazan insanın laptop konusunda bilgi sahibi olmadığını düşünürüm. Markaların en saçma alt sınıf modellerini yazarak en iyi markalar listesi oluşturulmaz

****Nereden alirsaniz alin, Acer-Casper-HP-Samsung almayin. Hepsini is, performans geregi kullandim. Ram’e falan aldanmayin, plastik kasa ve yan sanayi urunleriyle ya ekran patlar ya ana kart. Dell-Lenovo-Sony ikinci kademe, servis ve marka acisindan sikinti yasamazsiniz. Ileri uc marka Toshiba ve Asus diyorum. Toshiba japon mali, ve maliyeti acisindan pek tercih edilmiyor. Asus hic yaniltmadi. Aliminyum ve celik kasalari ile meshur. 3-5 az vericem diye zor duruma düsmeyin 🙂 Apple’i bende katmiyorum kendine has bir isletim sistemi var..

***

Toshiba 4-5 yıl önce 2.500 tl den aldığımız toshiba marka bilgisayar hala sorunsuz çalışıyor abime aldığımız asus bizim toshiba nın 3 te 1 bile olamıyorum bence toshiba al

En iyi laptop markaları, sağlam laptop arayanlar için bu makaleyi paylaşmak istedim.
Son zamanlarda bu konuyla çok fazla karşılaşınca bunu makaleye dökmek istedim. Ben bile dizüstü bilgisayar alırken çoğu zaman kararsız kalıyorum. Çünkü gerçekten aralarında marka seçimi yapmak oldukça zor.
Özellikle çok fazla bilgi sahibi olmayan insanların aklını daha fazla karıştıran bir soru bu.
Kendi kişisel düşüncelerimle sizlere bir kaç şey aktarmaya çalışacağım.
Yıllardır laptoplarla karşılaşıyorum, çoğu zaman laptop tamiriyle uğraşıyorum ve bazı şeyler artık bende tecrübe oldu. Hemen hemen elime eski – yeni, iyi – kötü her marka laptop geçti ve tabiri caiz hemen hemen hepsinin ” ne mal ” olduğunu iyi biliyorum.
Önce şunu söyliyeyim size, isim vermek istemiyorum ancak Türk markalarından bir kere uzak durun. Bunu kendi milletimi kötülemek amacıyla söylemiyorum. Üzücü bir durum ancak kendilerini ‘ en iyi ‘ olarak ilan edip, beş para etmeyen mal ile insanlarımızı kandırmaya kalkışan markalar var.
Bir de kesinlikle şuna inaniyorum, herkes başarılı olacağı iş ile uğraşmalı. Pilavcı reşat abi gidip elektrik dükkanı açarsa batar. Batmakla kalmaz, milleti de batırır. Neyse markaları yorumlayayım.
HP LAPTOP: Son zamanlarda çok fazla yeni modellere girişmiyor gibi, bence en doğrusunu ediyor. HP, bilişimin farklı alanlarında çok kaliteli bir marka, bence dizüstü bilgisayar işine girmemeli. Çok mu kalitesiz? Hayır tabi ki, ancak çok mecburi kalmadıkça bulaşmayın derim.
APPLE: Kaliteli, hatta çok kaliteli ama sistemi çok farklı. Diğer bilgisayarlara benzemiyor, yani normal bir bilgisayar değil bu. Farklı, çoook farklı. Sadece farklı insanlar kullanır (zengin insanlar). Şaka bir yana, işletim sistemi dahi farklıdır, yani zorlanabilirsiniz. Alınabilir, tercih sizin.
TOSHİBA LAPTOP:  Toshiba bi garipleşti son zamanlarda. Çok fazla ürün çıkarmaya başladı, çok fazla yazılımlara girişti. Sistem formatı attıktan sonra çok fazla kendi programlarını kurdurtuyor. Son modelleri iyidir, kalitelidir. Alacaksanız son modellerine bakın muhakkak.
SAMSUNG LAPTOP: Ah be Samsung abi, tamam S4 ‘ü de çıkardın tüm dünya şu an seni konuşuyor, hatta Smart TV ‘yi de çıkardın, çok iyi güzel de gözünü seveyim bilgisayardan çek elini. Yukarıda demiştim ya, pilavcı abi elektrik dükkanına bulaşırsa batar ve batırır diye. Lafı biraz da sana atmaya çalıştım aslında.
Samsung çok kaliteli bir marka, özellikle telefon ve televizyon (monitörlerde de) alanlarında. Ama ben her şeye bulaşacam diye isminin kalitesini düşürmesin yazık bence. Bir iki modeli hariç sevmem Samsung Laptopları.
IBM: Valla bir kaç defa duydum, bi defa galiba kullandım. Çok yaygın değil, bence pek bulaşmayın.
ASUS LAPTOP: Diğerlerini çok kötüledim farkındayım ancak bu durumu Asus ile telafi etmek istiyorum. Gerçekten laptop denilince aklıma gelen tek isim. Her yönden kalitesini belli eden bir marka. Asus ‘un bu yanını çok seviyorum, sadece kendi işiyle uğraşıyor.  Ben televizyon işine gireyim, aynı zamanda bilgisayar işi de kalsın demiyor. Sadece kendi işiyle uğraşıyor ve bu işe gerçekten emek veriyor arkadaş. Özellikle son modellerini gözünüz kapalı alın derim.
SONY LAPTOP: Sony bana hep farklı bir marka olarak geldi. Adamlar televizyon yapıyor, farklı. Bilgisayar yapıyor, farklı. Farklının yanında kalite de var. Bence Asus kadar olmasa da, dizüstü bilgisayar denilince Sony de gözü kapalı alınabilir bir marka.
Ee Yunus kardeş, şimdi yazdın iyi güzel de… bizim kafamız hâlâ karışık be; şimdi ne öneriyorsun bize?
Şunu unutmayın, en iyi bilgisayarı alsanız dahi; siz çöp gibi kullanırsanız hiç bir anlamı kalmaz. Temiz kullanmaya dikkat ederseniz, alacağınız bilgisayarlar kolay kolay elinizde kalmaz. Yine de ben size bir sıralama vereyim, İnşallah kafanızdaki karışıklık az da olsa gider.
  1. ASUS
  2. TOSHİBA
  3. SONY VAİO
  4. HP
  5. APPLE
  6. SAMSUNG
  7. IBM

Paylaşım
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Sevebilirsin...

39 Yanıt

  1. Mesuttekir dedi ki:

    Benim turk milletim
    Bilgisayarin processor una bakacaksin hizli mi degilmi 2.5 dan yuksek olmali hizi ve pentium İ 5 veya İ 7olmali …tabi kasasina bakacak saglammi .
    Sonra program surucu(vista xp wnds 7 ,8,10… uygunmu yukliyecegin programa bazi programlar uygun olmiya bilir yukliyemezsin mesela vudeo cd dvd resim photoshop …

  2. Anonim dedi ki:

    mesut kendi fikrim şudur ilk başta toshiba dell sony dell asus şuan ki leltopum dell üstüne kola döküldü tamamen tuşların içine ,
    ve bir kez çay döküldü gene tuşların için çok şükürr temizlettimm kullanıyorumm ..o yüzden sağlamlık konujsunda dell tercihimdir.
    hızlılık konusunda toshiba tercihimdir asus kullandım amaa ben yeteri performans bulamıyorum o bilgisayarda

  3. Uygar dedi ki:

    En iyi casper

  4. Hüseyin kara dedi ki:

    Fujitsu Siemens tek geçerim taş gibi sağlam çay döktüm klavye ama hala çalışıyor

  5. ngdesign dedi ki:

    msi titan.. ötesi yalan..

  6. Kardeş adam akıllı yazıyorum dikkatli okuyun;
    Laptop kullanıcısının servise işinin düşme ihtimali baya raslantısal. yürüken ki sarsıntı ısı sensörünüzün hasar almasına, ısı sensörünün yanlış ölçmesi dolayısıyla açıldığı anda bilgisayarın fazla ısındığını sanıp kapanmasına sebep olabilir. kolay bi sorundur serviste çok ucuza ve kısa süreye halledebilirsiniz. Ancak
    HP ve Toshiba servisleri hiç iyi değil.
    Acer, Asus ve Dell bu konuda çok iyi.
    Malzeme kalitesi de çok önemli.
    Lenova bilgisayarı düşürdüğünüzde tek yiyebilir ancak acer asus dell 3lüsü çok daha dayanıklıdır. Laptop zaten hassas bir alet, sert bir etki hertürlü kötü hasar verir ancak bu hasarı çok aşağıya düşürmek malzeme kalitesiyle mümkün.
    bilgisayarın işlemcisine bakarken sonunda U takısı var mı? yani i5 6200U mu işlemcisi mesela buna bakın, o U takısı var ya yavaş bilgisayar sevmiyorsanız sizin belalınız o işte. HQ falan çok var U yerine, onu tercih edin. eğer oyun oynayacaksanız gtx650m altında almayın neden çünkü core sayısı. 600 ve 500 de core sayıları eşit, bütçeniz yetmiyorsa 500 yerine 600 almanız çok şey değiştirmeyecektir. bu arada nvidia gtx500m ve üstü ekran kartlarında CUDA var, cuda paralel process için, yani ekran kartını da işlemci gibi çalıştırmak için.
    amazon nokta com güzel site, oradan da bakın alacağınız ürünlere, bazı ürünler vatan kompüterdeki fiyatlarından daha ucuza gelebiliyor kargoı fiyatları dahil olarak hemde.
    SSD de samsungdan şaşmayın, onlar ssd de bir numara.
    corrsair da iyidir ama samsung daha uzun ömürlü. bu arada ekran kartının gddr3 yerine gddr5 olması 2 yerine 4 gb olmasından kat kat önemlidir. 128 yerine 256 bit olmasından da. önce gddr5 olmasına bakın. ramde ddr3 ile 4 o farkı yaratmaz ama 4 alın.

  7. 3 yıldır lenova kullanyorum harika bi alet

  8. Cebeci çilingir dedi ki:

    Verdiğiniz bilgiler için çok teşekkür ederim.

    • Cokiyiabi dedi ki:

      Rica ederim ederim kardeşim başka sorun varsa sorabilirsun

      • Oğuzcan dedi ki:

        ACER F5-573G-5105 15.6 inç Ekran Intel® Core™ i5-7200U İşlemci 8GB 1TB 4GB GeForce 940MX Win10 Notebook. Media markt sitesinde 2498 lira bu pc.

        Ve

        ASUS K556UQ CORE İ5 7200U 2.5GHZ-12GB RAM-1TB HDD-2GB-15.6″W10 NOTEBOOK. Vatanda 2.681tl.

        Farklari. Asus 12 gb ram, 2 gb ekran karti var. Acer de 8 gb ram 4 gb ekran karti var. Ekran karti modelleri ayni. Asusu tavsiye ederseniz bile indirime girerse alabilecegim max 2500 tl verebilirim pc ye.
        Tanidiklarim 12 gb ram ile 8 gb ram arasinda cok fark yok. Ekran kartinin yuksek olmasi daha onemli dediler. Acer de 8 gb ram 4 gb ekran karti var. Ama iste acer kasa. Isinma ve sarj korkum var. Batarya cikik pc ile oynarim ama isinma bu kisimda sorun oluyor. Sabah 9 den aksam 12 ye kadar pc açık tutarim. 4 veya 6 saat arasinda araliksiz lol oynuyorum nerdeyse her gün maksimum. Onun disinda bi dizi elbet acik oluyor pc de. Lol disinda mk x, gta da oynuyorum ama lol kadar uzun surmuyor o oyunlar. O yuzden isinma bakimindan ve performans bakimindan beni husrana ugratir mi acer bunu size danismak istedim. Tesekkurler

        • Cokiyiabi dedi ki:

          Ekran kartı yüksek olan pc oyun için her zaman iyidir. Toshiba oyun için idealdir marka olarak

          • Oğuzcan dedi ki:

            Ekran karti yuksek olan pc ACER marka. Acere guvenemiyorum sadece

          • Cokiyiabi dedi ki:

            Dell al kardeşim sağlam bilgisayar

          • Oğuzcan dedi ki:

            Ekran karti yuksek olan urun acer marka bir urun. Toshiba olsa gozum kapali alirim ama acer marka urun icin bi fikriniz dusunceniz var midir acaba. Asusa kiyasla

          • Cokiyiabi dedi ki:

            Acer çok tutulan bir marka değil Dell veya hp 2gb ekran kartlı olan bir pc almanı tavsiye ederim

      • Oğuzcan dedi ki:

        Diger urun acer marka oldugu icin tedirginim. Toshiba marka olsaydi onu alacaktim ama acer in ekran karti 4 gb. Asus 2 gb ile kiyasla. Fiyati ayni ama acerin ozelligi daha iyi. Acer olduğu icin tedirginim

        • m3lih1903 dedi ki:

          Oğuzcan hiç dert etme acer alabilirsin ranzadan düşmüştü hiç bir şey olmadı çok sağlam alabilirsin yani

      • Anonim dedi ki:

        Islemci u olunca ne oluyorki

  9. Misafir dedi ki:

    Ben leptop alıcam aklımda Asus vardı. Ama ben danışmak istedim sizce hangisini tercih etmeliyim?

  10. Misafir dedi ki:

    Ben yeni leptop almak istiyorum. Aklımda Asus vardı. Ama bu yazıların bazilerini okuduktan sonra endişelendim bana ne almalıyım söyleyebilirmisiniz?

  11. cebeci cilingir dedi ki:

    lenovo kullanıyorum 2 yıldır ve hala ilk günkü gibi sağlam çalışıyor

  12. DELL ALMAYIN :D dedi ki:

    Bence kesinlikle Dell almayı tercih etmeyin arkadaşlar.Ben şuan 5-6 yıldır Dell kullanıcısıyım, şuan ondan yazıyorum ve hiçte kaliteli bir PC değil.İllaki 2-3 kere sıfırlamanız gerekiyor.2 sene önce çok kasıyordu, sıfırlamak zorunda kaldım..PC’min markası ; Dell i3 Hiç memnun değilim.Fakat Dell’i Amerikanlılar vb. çok övüyorlar, aslında Toshiba, Asus ve Lenovo iyi.Kesinlikle bu 3’lüden birinden almalısınız.

    • Cokiyiabi dedi ki:

      Bende 5 yıldır kullanıyorum 1 kez fanta döküldü klavyeden 1 bardak tamamı bir kez sıcak 1 bardak çay döküldü çok şükür ve kullandığım programlar photoshop cs6 ofis 2010 suana kadar bir sıkıntı olmuyor aynı anda 7 8 internet sayfası açık işlem yapıyorum kullandığım pc Dell i5 Bilginize asusta kullandım beğenmedim şahsen Toshiba 1.görüyorum paran varsa
      Mac al kardeşim ver 4 5 milyar çatır çatır gitsin

  13. Cebeciçilingir dedi ki:

    Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim.

  14. Rıdvan dedi ki:

    ARKADAŞLAR PC ANA KARTI (MSI A55M-E33 FM2+ AMD A55 DDR3 2133 (O.C.) VGA&HDMI Anakart )

    MODEL 16 GB RAM’ E KADAR DESTEKLİYOR.

    ÜZERİNDEKİ 2 GB (KİNGSTON) DU BEN BUNU

    2 x 4 = 8 GB ( KİNGSTON kvr1333d3n9/4g )MARKA RAM LE DEĞİŞTİRDİM ANCAK EKRAN

    GÖRÜNTÜSÜ

    ALAMIYORUM ESKİ RAM TAKTIM ANDA TEKRAR SORUNSUZ HALDE ÇALIŞMAYA

    DEVAN EDEBİLİYORUM NEDEN OLA BİLİR AÇABA BİLGİNİZ VARMI YARDIMCI

    OLURSANIZ SEVİNİRİM.

  15. ismail dedi ki:

    beyler bende şu an laptop hp var ama tüm oyunları kaldırmıyor bana söylermisiniz hangi laptopu almalıyım diye

  16. Yaşasın masa üstü dedi ki:

    Hp 2. Yılına doğru ekran kartı ölür. Toshıba 1 yıl sonra klavye tuşu bozar, ardından ekran kartı ölür, her ikisini de servise verirsiniz ömürleri kısa dır, servisde çare olmaz..

  17. anonim dedi ki:

    Asus K556UQ
    Casper f600
    İkisinden hangisini önerirsiniz 3000 liraya kadar tavsiye edebileceğiniz laptop var mı? Mağazadan alabileceğim.

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.