LG EKRAN GÖRÜNTÜSÜ ALMA

LG EKRAN GÖRÜNTÜSÜ NASIL ALINIR ?

 

1.Ses kısma” ve “güç” tuşlarına aynı anda basın. Bu aşama parmağınızın ses kısma tuşunun üstünde yer alan ana tuşa değmemesine dikkat edin.

LG G3 Ekran Görüntüsü Alma 2. yolu

2.YÖNTEMİ

LG G3 Ekran Görüntüsü Almalg

kullıcı yorumu

Btraez diyor ki:
29 Ekim 2014, 17:53
Teşekürler Çok Yardımcı Oldunuz

Cevapla
alper diyor ki:
06 Kasım 2014, 00:24
Merhaba aceba arka tuşların ikisine basması zor olduğunu firma fark etmedi mi ? Aceba degiştirebiliyor muyuz ?

Cevapla
bety diyor ki:
09 Kasım 2014, 14:04
3 gün önce aldım. Telefon süper. Tavsiye ederim.

Cevapla
cagri diyor ki:
15 Kasım 2014, 21:35
Eyw kardes oldu

Cevapla
selim diyor ki:
15 Aralık 2014, 23:01
eskiden aynı sekilde ekranda Qmemo cıkıyordu ama şimdi sadece ses ve google kısa yolu var Qmemoyu gerı nasıl oraya cekebılırım bana bilen bırı mesaj atabılır mı arkadaslar onu bulamıyorum artık şimdi ekran goruntusu için arakadaki tuşaları kullanmak zorunda kalıyorum..

Cevapla
Fatih diyor ki:
31 Ağustos 2015, 23:40
Abi telefonu yeni aldiysan bildirim bölümünü(yukardan aşağıya indir) açıyorsun en solda quick memo + var ordan halledebilirsin.

Cevapla
mustafa diyor ki:
26 Ocak 2015, 14:30
AYNI ANDA KAPAMA TUŞUNA VE AŞAĞI SES KISMA TUŞUNA BASILI TUTUN RESMİ ÇEKİN…

Cevapla
Mehmet ali diyor ki:
08 Eylül 2015, 23:14
Cok saol kardesim

Cevapla
muharrem diyor ki:
19 Mart 2016, 09:19
Teşekkürler

Cevapla
ergin diyor ki:
27 Şubat 2015, 20:21
Ekran goruntusu alma kisayolu kayboldu

Cevapla
BTL diyor ki:
15 Nisan 2015, 08:08
Abi Allah razı olsun biz 10 kişi bulamadık , bu site bir harika dostum 😀

Cevapla
mustafa Ağırman diyor ki:
23 Nisan 2015, 19:16
Çok Teşekkür ederim

Cevapla
erkan diyor ki:
08 Mayıs 2015, 10:01
Berbat bi özellik 1000 sefer denedim 1 kere anca oldu bari koymasalardi

Cevapla
Sinan diyor ki:
12 Mayıs 2015, 21:54
Slm benimg3 beat var guncellemeden sonra 2. Yoldaki kisayol cikmiyor.Hemde g2 minide screenshot ayari vardi bunda yok bi yardim mail atarsanz sevinirim

Cevapla
recep diyor ki:
03 Haziran 2015, 11:40
Ekran görüntüsü almak istediğiniz ekrana gelin. Quick Memo+ ya tıklatın. otomatik ekran görüntüsü alıyor. güç tuşu ses tuşu ile vakit kaybetmeyin.

Cevapla
tugba diyor ki:
05 Haziran 2015, 16:14
kesinlikle en yararlı yönlendirme çok teşekkürler

Cevapla
Ezo diyor ki:
06 Eylül 2015, 22:10
Ouulick memo nereede yeni aldim da

Cevapla
Kemal Bora diyor ki:
25 Haziran 2015, 13:35
Ayarlar / Ana Ekran Dokunmatik tuşları / Tuş Kombinasyonu. Buradan QMemo yu ekrana ekleyin. Çile Bitsin 🙂

Cevapla
sinem diyor ki:
05 Ağustos 2015, 17:25
Bende oyle bir tus gelmiyor

Cevapla
lazim mi diyor ki:
24 Ağustos 2015, 21:55
Benim ekran goruntusu alinmiyo hatali cikiyo galeride

Cevapla
genc diyor ki:
03 Eylül 2015, 14:13
Ayni sorun var ne olabilir cevap atarmisiniz

Cevapla
riza diyor ki:
07 Eylül 2015, 01:49
İnternette ki resimleri. Telofana nasil kaydedeniliriz kardesler yardımcı. Olabilir misiniz

Cevapla
ibrahim sirkeci diyor ki:
15 Eylül 2015, 16:20
arkadaşlarLC 3G ise telefonunuz üçgen yuvarlak kare tuşları var ordaki kare tuşuna az uzun basın menü çıkar ordan çeke baş tamamdır

Cevapla
nehir diyor ki:
02 Ocak 2016, 16:35
Ses kisma ve güç tuşunu birlikte basili tut üç saniyede çekiyor

Cevapla

NOT :  Konu Hakkında  Yorum yazarmısınız ?  Begendinizmi?
Sizin Düşünceleriniz Bizim için Çok Önemli.

Paylaşım
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Sevebilirsin...

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.