Yeşil Çay Kullanıcı Yorumları

Yeşil Çay Kullananlardan Yorumlar

ARKADAŞLAR YEŞİL ÇAY İLE NASIL ZAYIFLANIYOR, YANİ GÜNDE NE KADAR İÇİYORSUNUZ YADA NASIL DEMLİYORSUNUZ BANA BUNUN TARİFİNİ VERİRSENİZ ÇOK MEMNUN OLURUM
EN BAŞTA NASIL DEMLİYORSUNUZ KAÇ KAŞIK YEŞİL ÇAY NE KADAR SU SÜRESİ NE KADAR OLMALI BU SORULARIMI CEVAPLARSANIZ SEVİNİRİM a.s.
ç i d o
M U C İ Z E M…
Üye
canım ben günde 2-3 bardak içiyorum doğadan marka poşet yeşil çay. 1 kupa sıcak suyun içine atıyorum 3-4 dakika duruyor geri çıkartıyorum. hergün iç tabi sadece yeşil çay içip zayıflanmıyor biliyorsun. yeşil elma ye. yeşil çay iç vs. 1 ayda vücudundaki değişikliği görürsün yeşil çay sıkılşatırıyor gibi geldi bana bu şekilde yapabilirsin canım

Mxixsra
Paşa nın annesi
Üye
Canım her yöntemde olduğu gibi yeşil çayda tek başına zayıflamak için bir mucize değil,sadece destekleyici bir içecek.Ben diyet yapıyorum,soğan suyu içiyorum, günde 4 fincanda yeşil çay içiyorum,poşet olarak alıyorum.Dikkat etmeniz gereken nokta ister poşet kullanın ister demleyin demleme süreniz 5 dk yı geçmeyecek.

muhasebeci07
Ziyaretçi
mısraa ve çido teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için zaten bende hafta 3 gün aerobik ve plates yapıyorum her gün sabahları yeşil çay demliyorum bardağa suyun içinden çıkarmıyorum ama yeşil çayları :kahve: doğru mu yapıyorum yanlışmı onu tam anlayamadım
birde çok sık wc gidiyorum bunu içince

:teytey:
muhasebeci07
Mxixsra
Mxixsra
Paşa nın annesi
Üye
Yeşil çayı içinden alacaksın,yalnış yapıyorsun cnm.Bilgilerine

nereus
Popüler Üye
Üye
canım ben hergün değil ama içiyorum attardan aldığım yeşil çayı içiyorum normal çay yapar gibi demliyorum 1 tatlı kaşığı kadar yeşil çay koyuyorum herşeyi yememe rağmen az da olsa kilo veriyorum ama sen diyet ve spor yaparsan çok güzel sonuçlar alabilirsin

olu_gelin
Popüler Üye
Üye
tv de bi uzman bitkilerin 5 dk dan fazla durmaması gerektiğini söylemişti

Leylii
Üye
3 fincan yeşil çay 70 kalori vermemize yardımcı oluyor. diyetisyenim bahar hanımın bana önerisi. günde 4-5 fincan tüketiyorum alıştım gibi. her markanın yeşil çayları var. bergamutlu deneim oda çok hoş.

MissDeFNe
Aktif Üye
Üye
bende çaykurun bergamotlu yeşil çayını içiyorum normal çaydan bile daha çok seviyorum.günde 4 bardak kadar içiyorum ama zayıflamak için bence eğer diyet yapılıyosa faydası vardır

gabriell
Aktif Üye
Üye
ben de dün başladım yeşil çay içmeye gün de 2 fincan içiyorum doğadan marka aldım zayıflamak için birebir olduğunu duydum yeşil çayın tabi destekleyici olarak bi de tam olarak diyet yapabilsem şimdilik bir gün istediğimi yiyorum bir gün düşük kalorili besleniyorum meyve sebze kilo almıyorum ama veremiyorum da.

begonya27
Aktif Üye
Üye
ben çaykurun bergamut aromalı yeşil çayını içiyorum.zayıflama sürecimde bana çok desteği oldu açıkçası
bir fincana süzgeci koyup bir tatlı kaşığı yeşil çayı süzgece koyuyorum.sonra üzerine kaynar su döküp 5 dakika kendi haline bırakıyorum.sonra süzgeci alıp yeşil çayımın keyfini çıkarıyorum
ama şuna katılıyorum.yeşil çay tek başına hiç bi işe yaramaz.
bu arada çok fazla tüketilmemesi gerekiyomuş arkadaşlar bilginize sevgiyle kalın

saba_
Aktif Üye
Üye
peki vucutta tüylenme oranında artış oldumu kızlar?
ben öle bir şey duydum bir tanıdık uzmandan

canan59
Aktif Üye
Üye
selam kızlar ben yeşil çayı zar zor içmeye çalışıyorum tadını hiç beğenmiyorum çeşit çeşit aldım ama ballısı var hiç tavsiye etmem nane ve limonlusu çok güzel onu rahat rahat içebiliyorum.

angelsky
Ümmü Eymen olcam inş.
Üye
günde 2 fincan içiyorumm
bence çok sağlıklı uzun zamandır içiyorumm
tüylenme falan
hiç bir yan etkisi olmadı metabolizmamı
hızlandırdığını sigaranın toksit etkilerini
azalttığını
kansere karşı koruduğunu
kabızlığa iyi geldiğini
vee sağlık için daha bir çok faydası olduğunu
biliyorum

olu_gelin
Popüler Üye
Üye
selülitlere iyi geliyo

YEŞİL ÇAY İLE İLGİLİ KONULAR

Yeşil Çayın Faydaları
Yeşil Çay Nasıl Yapılır Tarifi
Yeşil Çay Gerçekten Zayıflatırmı?
Yeşil çay Ne zaman İçilmeli?
Çok Fazla Yeşil Çay icmek Zararlımı?

Yeşil çay Kullanıcı Yorumları

Paylaşım
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Sevebilirsin...

Bir Cevap Yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak.