Yorum yapmak ister misiniz ?

Yorum Yap

Cnc Torna Konik Radüs Yapma

7

Merhaba Arkadaşlar bugün ki yazımda Konik bir parça işlerden sonunda radus yapmayı programda yazıp grafik de isletilmis olarak sizlere hazırladım.

T0505 M3 G97 S800

GO X110 Z2

G71 U2 R1

G71 P1 Q2 U0.5 W0.05 F0.3

N1 G0 X60

G1 Z0

X80 Z-50 R5

X100

N2 U2

G0 Z10

X250 X250 M5

M1

Not sorunuz olursa yorum yazın destek olalım.

BENZER KONULAR

*cnc torna g72 örnek program

*cnc torna ofset ve geom verme
*cnc torna örnek çalışma
*cnc torna program yazma ve öğrenme
*cnc torna g  kodları ve anlamları 
*cnc tornada kullanılan takımlar
* cnc torna Açılı ve dereceli  parça işleme
*cnc torna kanal içinde radus yapma program
* cnc torna tezgahı ayrıntılı kısımları parçaları

Paylaş:
[vicomi_feelbacks]

7 yorum

  1. Evet, peki ufak çapımızın yani x 60.a R1.radus yapmak istersek nasıl yapabiliriz .

    Ve bu arada bu konik parçamızda ufak ve büyük caplarına yapacağımız raduslardan açı etkilenir mi ?

    ÖRN: G0X60.Z1.;
    G1Z0.F0.1;
    X80.A35.R5.;
    X100.;
    Şeklinde yazılan bir 35 dereceli bi konik parçada derecenin düşük veya yüksek çıkma oynama ihtimalı var mı ?

    Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim….

  2. ARKADAŞLAR TEZGAHIMIZDA Z EKSENINE TLREFERANS TANITAMIYORUZ.PARCA SIFIRLARKEN X EKSENINDE YAPIYOR Z EKSENINDE YAPMIYOR.ABSOLITE DEGERI -12000 GORUNUYOR.TEZGAH CIN MALI ISLETIM SISTEMI FANUCA BENZIYOR.BU SORUNU COZEBILECEK ARKADASLAR YORUM YAPARSA SEVINIRIM.

  3. Cadcam arkadasim cin mali cnc tornalarda taret refansina gore islem goruyor fabrik ciksi yani, parcaya z de degdirip 0 measur dediginde normal tayvan mali ve diger cnc tornalarda x100 z100 dedinde + ya gider bunsa ise x -100 z – 100 dedinde parcadan uzaklasiyor. Tezgahi z – 100 e getirip parametreden tekrar sifir tanitin kolay gelsin

  4. Merhaba bir sorunum var yardiminiza ihtiyacim var sorunum şöyle;
    Yumusak ayagi parcaya gore tornaliyorum ikinci tarafina gectigimde ikinci tarafin olcusune gore baska bir ayak tornalayip isliyorum yanliz ilk olcuyle ikinci islemdeki olcu arasinda eş merkezlik 0.06 cikiyor sebebi nedir acaba ayaklari capa gore disdan sıkacaksam acik halde iken 0.3 fazla ,icden sıkacaksam kapali halde iken 0.3 ufak tornaliyorum yardim ederseniz sevinirim

    • Yumuşak ayak tormalayıp iş yapmak komparator ile salgı almak biraz tecrübe ortaya giriyor yani şöyle anlatayım isledigin parça yumasak ayağın içine aynanın içine giriyorsa o yumuşak ayağı tornaladiginda 0.02 ile 0.06 ya kadar salgı oluşabilir, Yalnız yumuşak ayağa kademeli tornalayip iş yapicak iseniz yumuşak ayağın içine bir parça koyup torlanadiginizda salgı kaçıklık 0.01 e kadar iner. Numara bırakın daha detaylı anlatayım veya

Yorum Bırak

Yorum onaylama sistemi etkin; yorumunuzun yayınlanması biraz zaman alabilir.

Yorum yapmak ister misiniz ?

Yorum Yap